اسلایدر

بیو گرافی از یورگن نوربرت کلوپ
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 229
نویسنده : مسعود

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user8748/news/thumbnail/juergen-klopp-erstaunt-514.jpg
یورگن نوربرت کلوپ (به آلمانی: Jürgen Norbert Klopp) (زادهٔ ۱۶ ژوئن ۱۹۶۷ در اشتوتگارت، آلمان) سر مربی فوتبال آلمانی است. او هم اکنون هدایت باشگاه فوتبال دورتموند را بر عهده دارد.

این مربی جوان که یکی از پدیده‌های نوین عرصه روی نیمکت دنیای فوتبال می‌باشد با حضورش در سال ۲۰۰۸ به جای توماس دال روی نیمکت تیم افول کرده دورتموند تحولی انقلابی را در این باشگاه به وجود آورد تا جایی که بعد از ۲ سال هدایت این تیم در سالهای سوم و چهارم مربیگری اش در این باشگاه دو قهرمانی با ارزش را آن هم پشت سر هم برای این تیم در بوندسلیگا در حضور تیم قدرتمند بایرن مونیخ کسب کرد. ضمناً او توانست در سال ۲۰۱۱/۲۰۱۲ همزمان با لیگ داخلی عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز با پیروزی تاریخی و خرد کننده ۵/۲ در مقابل بایرن مونیخ برای دورتموندی‌ها در فینال جام حذفی کسب کند تا دبلی ماندگار را برای هواداران پر شور دورتموند به یادگار بگذارد. از یورگن کلوپ که در دو سال اخیر دو بار بهترین مربی سال فوتبال آلمان هم شده است به عنوان مهمترین کاندیدای مربیگری تیم ملی آلمان پس از دوران یوآخیم لو نام می‌برند که بارها فلسفه و نگاه فوتبالی او مورد ستایش سرمربی وقت تیم ملی و کارشناسان فوتبال آلمان هم در هیمن راستا قرار گرفته است.

http://football.ir/media/1392/06/w2/klopp5-505x350.jpg





:: برچسب‌ها: بیو گرافی از یورگن نوربرت کلوپ , عکس از کلوپ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com